" 2...december :'o

Hahahah jag ahr missat o kolla på årets julkalender :o   ja jag vet att jag e 15 me wtf :o  
alla säger att den e bra...(alla=min 9åriga lilla syster)  hihi... (A) <3
:D

Men kalendern ahr jag i alla falld en e rosa med prinzzzeezzzoorr påh :'D hahah<3


Dålig bild jag vet....men visst e den söt? :D <33



-                                                                                                                                              -

Idag är jag i alla fall sjuk >.<   fuck...:(

så jag tänkte att jag får ju i alla fall använda min dag till något ( plugga är uteslutet) ofc :D hihi

Såååååååååååååååååååååååååååååååååååå jag ritade lite :D här e 2 bilder <3

<3
ritade lite .'D

kommentera<3 o ha en awssoommmeee dag :D  nu ska jah sova hihi<3

E.B<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0