Julstämmning ♥


Pepparkakorna jag bakade och stylade så fint. Duktig jag är!! :D Stolt cheyy!!!

Idag har det varit pepparkaksbak, tycker pepparkakorna blev sjukt snygga och goda. Önskar jag kunde bjuda er bloggläsare på varsin haha. :D

Och nu till den trevliga julstämmningen jag och min brorsa sprider...
Igår gjorde jag en pepparkakskyrka, sen stylade jag den med glasyr. Sen när mamma kom frågade jag vad hon tyckte, och hon bah: "Det ser ut som något runkat på hela kyrkan..."
Tack så jäkla mycket mamma. >.<'

Sen när vi bakade idag då, jag och mamma gjorde granar, vantar, tomtar, änglar, grisar osv. Men vad gjorde Viktor då? Jo horor, män som skulle köpa hororna och ett horhus...

Alltsååå, lol. Min familj är sååå.. Jag vet inte...
Thank you God, jag blev normal. :D <3 Eller ahh... typ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0