Klackarna i taket!

Åhh jag älskar vintern och all snö, men samtidigt längtar jag sjuuukt mycket till våren. Varför? Jo det ska bli awesome att kunna använda högklackat igen. <3
Det kan man ju på vintern också, men det är halt och det blir lite "Bambi on ice" ;)

Några favoriter från have2have.se:


Färgen och detaljerna, så som rosetten, nitarna osv är helt awesome.


Perfection, kallas det!


Glittrigt & rosa = <333333


Okej, mina absoluta favoriter i skoväg. OMG, säger jag bara. :O <3 ÄLSKAR stenarna och fjädrarna, måste bara ha dem!


Lite osäker på färgen, men mossgrönt kan faktiskt vara grymt fint. :) Och höjden är det bästa, typ 15 cm. <3

Alltså jag älskar verkligen högklackat. inte bara vid speciella tillfällen, kan användas till vardags i skolan t ex. :)
Till våren blir det INGA platta skor hah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0