R.I.P Lotta <3


Inatt, den 1 december, dog världens bästa hund. Kan inte fatta det. Kommer bli så tomt utan henne, hon lämnade efter sig ett stort svart hål som aldrig kan fyllas. Hon var verkligen en undebar hund. <3

R.I.P Lotta ♥ Glömmer dig aldrig...

Jag brukar inte gråta när någon dött, vare sig det handlar om en människa eller ett djur. Men denna hunden var så speciell. Så jag tycker inte jag överreagerar, för hon var som en familjemedlem för oss.



Det bra med dagen var väl adventskalendern. :$ Har en rowsa kalander med prinsessor på, seriöst. :D Också kollade jag på kalendern på TV, äntligen någon som är bra, de senaste åren har de verkligen sugigt... Haha omg, låter värsta insatt :D

Vad snabbt tiden går, 23 dagar kvar till julafton... :O (gahh den smileyn är så ful O__o)

E.J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0