Skolkläder?...

rooosa


B J U R E




Okej så nu slutar man ''snart'' nian :D   de var ju ett jävlar tjaffs om trycket >.< men till slut endes vi väl i alla fall något så där.... jag var i alla falld en ända! i hela klassen som vars tröja inte kom -.-   men byxorna kom, och dom var sjuuukkttt nice tkr jag :D   men de e ju ofc för att de e mitt namn på dom ;D  (smeknamn)

Och om nån undrar vad Bjure står för så e de en förkortning på mitt efternamn - Bjurström

de va faktikst en i min klass som alltid sa njure,  o till slut blev de bjure när hon fattade att mitt efternamn var bjurström >.<


BTW!   första december idag :D öppnade självklart min med omsorg utvalda chokolad kalender idag xD 

Och om 13 dagar fyller min man 18 år :D grattis till han <33333


E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0