*gäsp* .... (A)

Godmorgon kanske ja kan börja med att skriva >.< <3    
jag vet att jag inte uppdaterat på ett tag men jag har haft så sjukt mk att gö... Nej...nu ljög jag. Jag har bara varit lat >.<   jag vet jag vet...dåligt gjort (Y)  

Men nu skriver jag i alla fall :D  Idag ska jag gå ner på stan o lämmna ut si sådär 15 jobb ansökningar i olika affärer :D  
jag behöver pengar, och aa...de kan ju vara kul o ''göra'' ngt ibland ^^,  haha

Idag vaknade jag med ( som dom sensate 14 dagarna )   Med fruktansvärd halsont!   FY F*N! :'#

Aja bara att kravla sig ur sängen nu då, käka min frukost ( som består av 2 piller -.- mjölk o macka (Y) ) och sen får jag la försöka få någon som helst årning på mitt hår, lyckas jag? aa de väntar att se x'D  <33

puss hei<3

E.B<3


Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-19 @ 16:00:07
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0