GRÖT :D

kom nyss hem från skolan...sjukt mysko dag xD   .....hahah..inget  som behövas säga Xd hahaha...men som jag sa...myskol.. ^^

Nu sitter jag i alla fall o äter gröt :D   jag älskar Risifrutti :D men så hade jag ingen hemmma :O   o inga pengar...så huittade jag en paket med sån färdig risgrynsgröt i kylen :d   så ja hälde ut de på tallriken o la hallon sylt jämte :D RIKTIGT RIKTIGT gott :D  jag e smart (H) hehe...

Har ''lagat'' mina Skor idag med >.<   eller...jag tejpade ihop änden på klacken, för ja ska klacka om dom, och  lkinet på do /klädseln runt klacken) håller på o rulla upp sig nu när den inte sitter fast i klacken (som e av) så jag tejpade ihop änden :'O 

de låter jätt mysko jag vet! men jag ÄLSKAR mina skor :(   men tejpen syns INTE :O    för den e svart ;)  hahah lite smart där med hihi...

Aja nu ska jag i alla  fall sätta mig i min soffa...Nej de ska ja inte alls föresten :D jag ska gosa ner mig i soffan med täcke o kuddar o te :'D   så ska jag kolla på : Byta kön


De låter skumt, men mk mk intressant...och senare ska jag ge min åsikt om de ^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0