Monday

Som ni såg så hade jag och ewe det helt awesome på A6 och IKEA. Synd bara att lekrummet hade 10årsgräns, ritktigt sugigt asså. :( Bollhav in my ♥
Haha, ja jag är något oseriös. (y)

Men jag ska visa det jag köpt någon dag, blev inte så jättemycket, men nöjd ändå. :D

Idag var vi på figy och kollade på några linjer.. Jag låter helt oseriös nu, men jag har ingen lust att gå gymnasiet, vore awesome att hoppa av efter nian, eller nu... om man fick... ;)
Är så jäkla trött på skollivet... Vissa lärare som ger än oförtjänta låga betyg, att man måste vara på ett visst sätt och passa in annars blir man mobbad eller utrfryst. Tvingas stå ut med allt skrik, gap och levande. Och alla fukking krav.

Men jag ska göra ett försök på gymnasiet, I guess. Och då blir det Barn & fritid eller estet. :)




E.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0