SHOPING DAG :D

Hej hej!  jag evt att det är mitt i natten ( 01:27 )   men jag har inte orkat skriva förens nu :'o   förlåt<3
Idag var i alla fall jag o elin på A6 Och sen IKEA xD   vi tog lite bilder och tänkte ni skulle få ta del utav vår UNDERBARA dag xD


Vi var här :D :D  SMART där!



Tyvärr fick vi inte leka i lekrumet :/  de va 10 års gräns :( mycket orättvist! *snyft*




Elin var generös o provade en kudde år mig :D men hon hade det nog lite för skönt :'o  inte sova nu elin :'o



JAG provade EN FLYGANDE MATTA!!!!!! :D  den ni!
men tyvärr så sa dom att dom inte hade några :/ mk synd tyckte jag...



Elins fina mössa hon såååååå sjukt mk ville ha :'o  men den fans nt i sorlek stor :'o   så de fick skita sig,   hon körde på den lite mer narturela stilen utan mössa :'o



SEN KÖPTE VI EN MASSA GLÖGG!   se så nöjd hon ser ut :D:D:D:D:D<3


mer bilder kommer den dagen ja orkar :'D<333


Här kommer bilder på det lilla jag köpte idag<3


Tröja från BickBok  skit mysig :'o <3



Bh från H&M  SKIT SKÖN ;D <3 :D



Moss, Mascara Läppglans LÖ.  :D <3

MK rosa blev de idag xD men jag är hyffsat nöjd :D  

husshej<3





E.B<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0