Sjuk :S | Nya skor :DDD <3


Varm chokladmjölk med grädde och marshmellows (stavning? xD) Ser gott ut va? :)

Har varit sjuk sen igår, är typ alltid sjuk, dåligt immunförsvar eller något. Sjuuukt jobbigt, men samtidigt är det mysigt att vara sjuk. Idag och igår har jag bara suttit och kollat på TV och ätit massa gott och onyttigt.. :D Och sovit bort typ hela dagarna!
Men man missar mkt i skolan, för jag är ju sååå engagerad... Eller inte. :)
Skoltrött? Ohhja.

Tänkte även visa mina nya skor jag köpte för någon vecka sedan. Äääälskar kilklackar, enkelt att gå i och så jäkla nyggt! :)


KRAAAAAAAM,
E.J


Kommentarer
Postat av: Josefine

galet snygga! varifrån? :)

2010-11-15 @ 22:37:06
URL: http://nattstad.se/josefinekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0