Toffifee, deprition, och kissie...?

aa fy fan...idag har jag varit allmänt deppig...vet inte varför, har spenderat dagen med en ask toffifee men har ändå bara fått i mig en bit...för sen kom ångesten över att jag ätit den där biten...:/

Satt och kollade runt på våra 'stora bloggerskor, klart att jag tillslut hamnade i kissies blogg, och jag fick en chock!
har NÅGON friat?! till KISSIE?!   på riktigt ?O.O   jaag undrar...är de pengarna...eller barbien denne man vill ha?

För när ja började läsa kissies blogg, när hon fortfarande bara var blondinen på youtube som sa att alla älskade henne och som skröt om sitt blonda hår och smala midja, aa då var hon ändå okej...men nu, asså ursäkta men den tjejen ser inte längre männsklig ut, hon ser ut som en barbie.. jag tycker kissie/alexandra var söt förut men nu.-...nej tyvär men de ser ut som en männsklig verision av barbie, fast plastigare O.O 

man får ju göra/tycka och tänka som man vill ytrandesfrihet....men om de e skönhet...ja då vill jag vara så långt ifrån vacker som möjligt...för kissie är inte längre äkta, hon är bara ett skal, ett ansikte utåt, vad finns på insidan? vad hände med tjejen som blev störst? för enligt mig finns hon inte kvar,  Visst kan man lägga sig under kniven, men lilla gumman nu får du för långt...

Hon är ingen förebild,...

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0