ABSTINENS!

GUD det är så sjukt mk jag vill ha just nu :O
jag har en ''liten'' NEJ STOOOOR förälskelse i 50-tals klänningar :O  vet nt om jag ska beställa nåon utav dessa 2  




:O den?

eller

Denna? :D

OCh så sitter jag o grubblar över va fan jag ska göra med mitt hår nu...tog ju ut slingorna idag...och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göa :I

Färga håret svart ska jag i alla fall göra, sen får vi se vad de blir :D funderar på BRAIDS :D eller blondt underhår >;)

OCH just de :O jag såg att elin redan laggt upp en bild på griisseen :D men GUD den är ju så underbar söt :O

vad tycker ni ?:D ska jag o elin köpa varsin liten mini gris o gå runt med i stan? ;) vem vet, nya ''modet'' kankse? ;) :D


SSÖÖTTAA :D  <3

E.B


Kommentarer
Postat av: piichas blogg

hej! Snart är det helg och vissa har många bollar i luften. andra inte.

Hur kommer din helg att se ut?



Kram/ Piicha

2010-10-15 @ 14:30:19
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0