HALOWEEN!




BU!
>.< Nu när vi äntligen fått igång bloggen är de la dags att pressentera sig lite,  Vi är som sagt 2 personer på den här bloggen, vi undertecknar våra olika inlägg med signaturen på personen som skrivit, antigen E.B eller E.J



Men back too LIFE!

Jag har funderat länge på en sak, jag vet att man inte ska tracka andra människors utseende, men ibland undrar jag, hur vissa kan gå runt och tycka att dom är så förbannat snygga! inse en sak...ni är inte det! vare sig du är smal/tjock/lång/kort....spelar ingen roll!
de handlar om vad du gör med det!

så förbanant trött på folk som går runt klädda som slampor bara för att dra till sig andras intressen :S

Trött på tjejer som klär sig i baddräkts tajta kläder fast att dom absolut inte borde! och om ni nu mot för modan ska göra de! så kom då för fan inte o säg
- åh ja e så tjock/ful


Jag är inte ngt slags idial! jag e inte perfekt, kanske faktiskt raka motsattsen.! men jag är i alla fall medveten om att alla människor berörs utav andras tankar om en! vad man än säger så bryr man sig ^^


men allvarligt....vissa männsikor...ja..ni borde skämmas...
Jaag ber för min skull,,,,sluta klä er som om ni hade kropp till de!
Sluta klä er som om ni var dubbelt er zise
Sluta försöka vara någon ni inte är...

för ni e bara patetiska -.-

E.B<3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0