Hellow :'D


Bild på mig från igår, då jag och ewe fotade. :D Kanske inte världens snyggaste, men bryr mig inte.

Hej allihopa, för ni är ju sååå många som läser våran blogg! ;D
Jag är inte spontan av mig, så, jag tänkte skriva vad jag stör mig på inom "bloggvärlden".

- Folk som uppdaterar trots att dem inte har något vettigt att skriva. T ex "Hej alla söta bloggläsare. Har typ inget att skriva nu hihi, har inte hänt så mycket, hihi.
puss hej. ;*"
 
Varför ens skriva något då? Bara irreterande och tråkigt att läsa.

- Bloggare som söker uppmärksamhet genom att provecera och mobba andra. Som våran kära Kissie t ex. ;) Bevisar bara att dem inte har något bra och intressant att komma med, that's it.
Visst, vi kanske inte kommer bete oss som änglar i bloggen hela tiden, men det vi skriver är våra egna åsikter, inget provecerande här inte! :) (a)

Det var allt atm. Tack och hej. :D

E.J


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-12 @ 19:15:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0