Mardrömmar..

(Fullständigt ointressant. Jag är fullständigt ointressant. Jag skriver att jag är Lycklig. Men jag kunde lika gärna ha skrivit att jag är svartvit, eller död. Det spelar ingen roll. Jag är ingen.)


Inatt drömmde jag nog det hemskaste någonsin, det var inte en sån här spöken och monster dröm utan mer, jag står i ett hus (vet inte vilket, eller vart ) :O

helt plötsligt öppnas dörren..
Jag kollar ut genom ett fönser och ser en våg komma mot mig och huset...ENORM!

Och jah skriker men ingen hör mig!

Sen upptäcker jag att dörren står öppen :O och helt plötsligt blir allt bara svart, jag hör mig själv sktika...och sen vaknar jag...:(

Samma dröm drömmde jag minst 10 ggr inatt!

FRUKTANSVÄRT!
För när jag vaknade hade jag en känsla utav ensamhet...att jag var helt ensam och tom lxm,,

Nu hoppas jag på en natt av djup och lugn sömn med HÄRLIGA drömmar<3


E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0