Morgon människa?..

Ja verkligen! jag som i vanliga fall får dra mig upp ur sängen för att inte somna om, och som oftast kommer sent för att man tog dom där ''sista'' (jag hinner nog...) minuterna till att bara ¨¨blunda¨¨ en stund...aa sån e jag...
MEN! IDAG var ja fan en morgon männsika :D fille sovde över hos mig inatt o idag på morgonen halv 4!!! gick vi upp :O visst va ja lite seg, men nu kl är inte äns sju och jag ahr redan hunnit klä på mig, sminka mig, duscha, ätit fil, och kört ner fille till tågstationen, eftersom hon skulle hinna hem innan sin prao x'D o nu sitter jag här o lxm...va fan O.O    va ska aj göra i en timme? ja e inte äns trött :O


SÅ! jag bestämmde mig för o lägga den timmen på min älskade Blogg :D <3
puss hej // morgonmänniskan ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0