Okt. 13, 2010 E.B




SKOLA







Fy fan vilken jävlar dag....För de första så är de kallt som SATAN! ... >.<  Och till roga på allt så hade vi matte prov....aja...

Men för att göra det här lite emr intressant :D  ! Fick ett litet spel i skolan idag,
Jag och min nära näsra vän felicia har tsm bokat en resa till turkiet nu i mag :D hahah dne ni ;)
m,en i alla fall...fick ett sms av henne idag, då hon säger att hon inte kunde bestämma sig för om hon skulle åka med mig till turkiet, eller följa med på sin skolresa till stockholm som ''råkade'' vara samma dag O.O



AA...ni kan ju tänka er vilken reaktion hon fick från mig...


JAJA :D  nu ska jag i alla fall läsa lite ( ja jag gör faktiskt sånt )  
Sen ska JAG plugga :'D ( nej jag skojar inte *fniss* det e sant ;) )

Efter de blir de stallet :'D rida ut med lilla nathalie, sen får la kvällen flyta på så bra som möjligt ;)


Ha det underbart nu >;D puss puss<3




E.B

Kom på att jag inte sagt så mycket om mig sj än x'D
ja som det kankse märks så är jag väldigt utåtriktad...jag säger det jag tycker...för det mesta!

Jag har ett VÄLDIGT stort ego..Ta mig som jag e lxm ;)

Och jag har väldigt svårt för att erkänna mina egna brister och fel, och som tur är så har jag sällan fel!! x'D (A)
Mina åsikter är starka, och jag e inte blyg för o säga vad jag tycker och tänker.
Men jag är väldigt snäll haha :'D  för det mesta, och jag e alltid öppen för förslag och kritik ^^,

E.B ;) <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0