RASIST?! DU ELLER JAG?!

 Nej nu JÄVLAR! jag är sjukt jävlar trött på ''icke sveska'' som kallar svenskar för rasister!  RASIST FÖR VAD?! för att jag har min egen åsikt?!
Jag har många vänner som inte är svenska men det är dock inte till dom jag riktar mig nu!


Men allvarligt talat? är jag rasist för att jag sjunger sveriges national sång? Är jag rasist för att vi firar våra skolavslutningar i kyrkan? Är jag rasistisk för att jag bär en tröja med svenska flaggan på?

Nej! jag förstår mig fan inte på dagens samhälle! VEm är rasist du eller jag? En ''blatte'' som kallar mig ''svenne''? är inte det rasistiskt? JO! dock tar jag inte åt mig, men om jag därimot kallar någon blatte, nej då vår man en hel släkt över sig! fy fan...

Jag håller med om att man ska ha ett mångkulturelt sammhälle där alla är lika värda, men glöm för fan inte bort att det faktiskt är sverige?! vi pratar svenska, vi är ett kristet land, vi firar påsk,jul midsommar, m.m, man får ta segden dit den kommer lxm.

Ingen kan be mig visa respekt, om jag inte får samma respekt tbx! för om man ska kunna ha ett sverige, där alla ska få vara egna idivider, med egna tankar och åsikter, då måste man samamrbeta, och sluta klaga! för faktum är, ingen BAD er komma hit? Ingen tvingar någon att stnna? MEN...ändå är ni här? Ta då för fan och visa lite respekt.

Och missförstå mig inte nu på något sett, jag är långt ifrån rasist, men jag tycker att man får respektera andra männsikor! och faktum är! är du född i sverige...ja då är du faktiskt lika svensk som jag ;D <3






E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0