SÅ E DE BARA!

Först och främst, jag är bäst. Kan inte hjälpa det. Jag är inte som alla andra, jag är en unik människa. Jag röker inte. Jag dricker inte alkohol och saft. Jag snusar inte. Jag laddar inte ner. Jag kör för fort. Jag är beroende utav bdb. Jag hatar blodpudding. Jag chillar mest. Jag kollar allt för mycket på tv. Jag är bra på att tänka på saker som ingen annan tänker på. Jag är smart, tycker jag iaf. Jag lyssnar på the whitch doktor och lite annat skoj. Jag har sett alla avsnitt av sex and the city och älskar det. Jag gillar hundar. Jag gillar inte sport! Jag gillar inte matte. Jag gillar kolla film. Jag gillar att lyssna på musik, högt. Jag gillar inte katter. Jag säger vad jag tycker, i vått och torrt. Jag vill inte se dig naken i cam. Jag är awsome. Jag är hög på livet.
Jag svarar inte folk som skriver något tråkigt eller bara "hej". Jag bjuder på mig själv. Jag har basenjí´s och dem äger allt! Jag vill inte prata med folk som inte är i min ålder. Jag älskar mat. Jag hatar kyla. Jag min musiksmak äger. Jag vill ha världsfred, och kvinno makt!. Jag försöker vara nyttig.... Jag är antingen trött eller överaktiv. Jag skäms inte allt för ofta. Jag älskar att sätta ett leende på folks läppar. Jag hatar när folk pratar skit. Jag har inget emot homosexuella. Jag svarar inte folk som inte verkar vara intressanta eller deras utseende inte tilltalar mig. Jag älskar mat. Jag är ordet awesomeness!

Så e det bara :D  ville bara att alla skulle veta de ;)


E.B<3


Kommentarer
Postat av: n mlkm nlmöm

Du kan suga röv visa pattarna

2010-11-08 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0