Sanning om hur det faktiskt e..

''jag ska se dig för den du är...inte för fattig och breve....du har så mycket kvar att ge...''

hela den här sommaren har jag gått och funderat på allt det där vi aldrig kan få..sen kom jag på att det är bara fel, jag kan göra allt jag vill, få vad jag vill...men det krävs en insatts och en förändring!

Jag har känt mig så värdelös så många gånger...men jag vet ju..att, det är inte sant, ingen är värdelös, alla är viktig för någon!

Och jag blir så sjukt arg på folk som trycker ner andra och säger att dom är värdelösa! för INGEN INGEN är värdelös!

Jag kände mig värdelös i sommras...det här är nog första gången jag skriver det...men i sommras blev jag våldtagen..det behövs inga detaljer.
men jag kände mig vilsen, ensam och VÄRDELÖS!

Om någon frågade mig vad jag tyckte om ''han'', ja då svarade jag bara med att titta ner...
Om någon frågade om jag var arg..ja vad ska jag svara?...enligt mig var allt mitt fel..

Det jag vill komma fram till är att, vi gömmer oss för våra egna känslor och begär, vi lägger så förbanant mycket tid på att vara någon i alla andras ögon! att vi glömmer att det egentligen bara handlar om oss!


Jag vet att det är många som tycker illa om mig, men snälla försök förstå, jag bryr mig inte? jag atr inte åt mig?..

För jag vet något ni inte vet...jag vet hur det faktiskt är, och jag är trött påf ega människor som snackar skit, för om ni vill mig eelr någon annan något, säg då för fan det ÖGA mot ÖGA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0