Shoooping !

Hej! :)

Idag åkte jag och mamma till Jönköping för att besöka A6 och IKEA. Vi hade tänkt köpa julklappar men vi slösade typ 2000 kr, och inte en enda julklapp blev det!

Men det blev lite annat roligt. :) Dessutom visar jag allt jag shoppat under de två senaste veckor ungefär, lite sent men bättre sent än aldrig, right?

Detta är köpt i Helsingborg, där vi var förra helgen...


Rosa mössa. Köpte även matchande tumvantar som jag inte fotat.

Svarta sammetstights

Detta här jag köpt här...


Två halsdukar, tycker färgerna var höstiga och fina. :)


Två BHar. Gillar den roosa!
T-shirt Trycket är lite kul med tanke på att min lillebror ville ha en tröja med en haschplanta på. ;)

Ny väska, använder den som skolväska

Och detta köpte jag idag...


Spetströja (Färgerna blev extremt konstiga, alltingen är svart på den irl)

Vet faktiskt inte vad detta plagget kallas, haha. (Även här bilden konstig, irl är den typ mönstrad :))

Tröja Tänkte köpa denna förra helgen i Hbg, men det var tur att jag inte gjorde så, för nu var det 50% rea!

Skorna! Mina uggs var jätteslitna med stora hål i sulorna efter bara 4 veckor. :S Så mamma sa att om jag köpte nya uggs skulle jag få betala dem själv, men om jag köpte dessa skulle hon bjuda mig, så det blev dessa! :)

Är faktiskt jättenöjd. :) Nu ska jag bara beställa dem ursnugga skorna, sedan får det vara slut på shoppingen för ett tag! ;) 

Kram ♥,
E.J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0