Skönhetstävlingar för barn = hemskt!



Något som är riktigt sjukt och äckligt, är skönhetstävlingar för små barn. Vissa är inte ens 1 år när deras mammor släpar med sig ungen så sådan skit, där dem ska fixas och kläs upp, helt enkelt förvandlad från barn till att se ut som små översminkade divor, eller något liknande. Sedan ska dem stå där på scenen och spela charmiga och söta med ett fejkat smile. Om dem är blyga eller börjar gråta, ja då blir det poängavdrag.
Inte nog med att dem sminkas överdrivet mycket, ibland används även löständer för att uppnå det perfekta leendet. Många mammor vars barn får utsättas för detta ser förjävliga ut själva, kan det möjligtvis vara så att dem lever ut sian drömmar genom sina barn?
Dem har inget val. Visst, dem påstår att deras döttrar valt detta och tycker det är jättekul. Men såklart, dem är ju uppväxta med det, såklart en 5-åring inte ser något konstigt i det när hon utsatts för det sedan hon inte ens kunde gå eller prata.

Vad tycker ni om detta?

Bilderna skrämmer mig, helt seriöst. ;S Och tänk alla peddosar... USH!

E.J


Kommentarer
Postat av: fanny

Hej jag skriver inte detta för at göra reklam för min blogg eller liknnde som många andra blogare gör, men ville verklen säga att jag tycker att din blogg är superfin, diggar den till 100% och ska fortsätta följa den, kramar

2010-10-13 @ 21:19:13
URL: http://www.nattstad.se/fannych

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0