Skooor ='D



Alltså dessa skor från Nelly.com är helt undebara, desutom kostar dem bara 299 kr. Skrikrosa och 14 cm klack, peeerfect. :D
Dessutom går dem ju att använda året runt typ, alla min högklackade jag har nu är typ vår/somamrskor, så jag behöver vekrligen klackar som är vinter och höstvänliga, då jag är en person som föredrar klackar. =D 

Frågan är i vilken färg? Rosa är awesome, men svårt att matcha till kläder. Beställer nog ett par som är diskreta i färgen och sedan ett par rosa. ;)

Iafl... Idag har jag varit i skolan, har faktiskt inget problem med måndagar, för det går så snabbt till helgen är här. Hade dans idag i skolan, jättejobbigt för det krävs mycket styrka, men det är faktiskt kul. :) Men skämmer ju ut mig totalt, men bryr mig inte. :D

Puss. :*

E.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0