A6..IKEA..PIERCING :D


hahah så, piercade mig idag, fett nöjd :D hahah men just nu har ja en inorm stav för att hålla ner svullnaden :)   byta så snabbt  jag kan/får, efter turkiet blir de i alla fall minst 1 till :D hahah xd ;)...

har lovat fille att följa med henne när hon piercar tungan :D hon bestämmde sig för de idag xD  jag vill med :(  hahah vi får se hur de blir me de ;) i alla fall har ja o fille städat idag, på A6 köpte ja doftljus, fårfäll, ljushållare o lite mer :D   på A6 blev de 3 par skor xD en biikiini o lite god mat (A) hahha men nu ska ja o fille hitta på ngt innan vi deckar i min ny bäddade mys säng ;) höhö...

btw, förlåt för ja nt bloggat på ett tag, de kmr ;) (A)

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0