fre..lörda...UNDERBARA söndag O.O..



Födelsedags barnet elin, fick tyvärr ingen bild på hanna som faktiskt fyllde år i fredags, elin fuskar hon fyller om en vecka ;)


jag o fille innan festen i fredags ;)   jag vet att de e stökigt....o att min mun e öppen men de ska va så.. :O  (Dålig ursäkt?) xD nei då :D



Fille<3


aja så i fredags vart de bowling me klassen...ja förlorade mot marko :(   20kr fattigare....
Sen kom fille o de blev ut till världens ende horda xd men kul vare :D  kom dit cirka kvart i 8a, kom hem lördagmorgon kl 10...xD  fy!   sov från 11-4....på lördag åkte vi kl 3 o köpte frukost på mcdonalds xd mm..nyttigt ;)  men vi drack ju faktiskt bara en cola så haha :D på  kvällen blev de navet me fille o lite annat folk :)   sen drog vi hem till ''X''...:P   och där var vi från typ 10-2  
blev lite drama på slutet men kul vare :D hahah,

btw..M...lycka till me näsan ^^ hihi

neh men som ni förstår hare nt blivit mk sömn för mig i helgen xd   men idag e de söndag o ja ska dra o duscha snart sen blir de hem te fille o fixa min nagel eller så gör ja de själv...får se ;)  men idag blire soft :D spela playstation3 i filles säng gosa med valpisarna o leka med brocke  :D ne ja skojar, men vi ska spela me han ;) 

puss på er:*

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0