heej bloggen <3



(Jaha änu en jobbig dag ) XD Först va de skola sen värdens jobbigaste gympa för Jens Klas ville ha styrke tränning pust ....


Men efter skolan så trännade jag lovisa hemma zumba så himla kul hahaha.
Planerade lite med våran egen gympa lektion.

Sen gym i bredaryd så fucking tröt :D känner mig redigt duktig :) sen åt ja en redigt god salad nu ska ja se på tv sen sova i morgon blir de lov och underbara Ewe <3

och Jag och Jossan ska kanske börja gymma i Anderstorp :) med emelie och hanna men iaf vi 2 tror jag ska bli biff :D :)

Bästa saker som finns är va med vänner chilla när de e lov längtar <3 ewe få se vad vi iaf hitta på haha :)<3



Felicia G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0