morgon..

den 25e idag...imorgon fyller jag 16 år...känns...''kul''  asså ja har släppt de där med födelsedagar, de e kul tuills man e 14 sen e de bara onödigt..pressenter är ju alltid kul...men man får ju ändå så mycket annars med? så vad e speciellt då lxm? XD hahah men tro nu INTE att jag inte gillar att få saker för de gör jag :D

aja, idag e de måndag, skola imorgon med då, ja vaknade typ för 2 minuter sen o insåg att ja glömmde släcka ljusen i mitt rum igår (opps)  ja får bli bättre på sånt ;)

idag tänkte jag att jaskulle plugga lite, :P   ja...plugga...xd hahah
sen dra ner till osudden lr ngt, så ska ja ner på stan med...om de e öppet :'o   o byta en klänning..den va skit fin men färgen va ju bara blö  xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0