Bakeri ''Lé ewelina ;)

haha japp, idag är det bakdag :D  eftersom det ändå bara regnar och är kallt så får de bli bakning :D

 och som ett tips till alla er som e lite nojiga med att äta feta kakor fullproppade med grädde, smör och socker? ;)

MOROTSKAKA!

just de :D idag ska jag baka en ''mager'' morotskaka,
skit god och super enkel att göra :D den är betydligt nyttigare än andra kakor eftersom jag använder...

..olja istället för smör/margarin, och den innehåller både nötter och morötter,  + att istället för att ha tx,e grädde eller vaniljsås som man ofta har till andra kakor, så använder jag mig att fett snål philadelphiaost :D   hur gott är inte de lxm? ;)

haha får hoppas att den blir lika god som dom man beställer på caffe 18 bara ;) eller vad säger jag ?xd 

den blir ju godare ;)


Här nere kommer länken till en super god morotskaka, så på med förklädet o ut i köket nu bitches :D

http://www.recepten.se/recept/morotskaka.html



den ser god ut, elelr hur? ;) <3


lycka till nu <3


Xoxo The biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0