chcha uppdatering från växjö :D



hej sötnosar! jag vet att det var typ 1000 år sen jags enast blogagde, men jag skyller på flytten och skolstarten ;)

jag måste bara skryta lite....JAG HAR SOVMORGON TILL 12 VARJE DAG NANANANANA! :D hahah;)

så..nu e jag klar höhö..

nej men ah vad änder idag?...lekioner o sen blire väll typ....hem? hmm ah de blir de (: 


änkte att jag skulle visa dagens klädsel :D så här kmr den ;)





Jeans från Bik Bok
Linne från JC
Cardigan från ginatricot
leopard strumpor (som ni nt ser, men dom e SUPER sta!) frpn Lindex ;)


så nu ska jag snart fixa till mig sen blire lunch run 11 tiden sen drar jag till skolan (:

xoxo The Biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0