dagens händelser (;

hej på er igen ;)


Fixad och klar :D 
nu har jag nyss komit hem,
fixat mina naglar hos

Jennie Gunarsson
SKINS i VÄRNAMO.

otroligt duktig!!! ;) tackar <3

inte farligt pris heller, cirka 550:- helt ok :D   men som tur är så har jag ''kompispris''  ;) höhö

sen var det direkt iväg till Linns Beuty and care och fixa ögonfransarna som nu är långa och fylliga :D:D



så nu e jag super duper nöjd :D:D


sitter o planerar veckan framöver
samtidigt som jag kollar  gossip girl, min absoluta favorit serie ;)

onsdag drar jag på rix fm i halmstad stannar där med fille till fredag,
sen
drar vi vidare till växjö fredagen och stannar där tills måndag i lägenheten, mys pys :D

aja nu e de väl dags att avsluta antar jag ;)

puss på er,

xoxo The biatch


btw, ska klara mig från Onsdag-måndag på 500:- ;O tror ni jag klarar de? ;) hahah, upp till bevis!







xoxo You know who ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0