Hemma :)

Så! nu har jag äntligen kommit hem,,,eller jag ahr varit hemma en stund, men äntligen fått sitta ner (A

så..min dag...hmm....TRÖTT vore nog en bra beskrivning!! ;O

Och ''Thomas'' som jag kallar honom...bara retas hela tin :( buhu!  jag låter INTE som en barbie..


aja, har i alla fall varit o handlat lite, köpte capris (mumms) :D ost, mjölk, och filmjölk ;) mumma :D

Hunnit städat och duscha och snart tänkte jag börja med lite middag (: 

idag blir det nog...vockade grönsaker och vårrular (:  :)  precis vad jag älskar :D

vad ska ni äta idag? ;)  eller sitter ni o väntar på att mamma gör mat? hmm ;)?


ett tips till alla där ute som läser, överraska mamma och familjen med att erbjuda att laga maten, eller i alla fall att hjälpa till?  det är en lätt sak att gra, och den blir uppskattad tro mig :)


men nu ska jag klä på mig så ni får kila vidare ;) pöss på er<3







xoxo The Biatch


Kommentarer
Postat av: :)

varför har du tagit ut din piercing i ögonbrynet?

2011-09-06 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0