Lejla släng dig i väggen >;)

Cha cha''   nej, men hej på er sötnosar, sitter ni och läser i min vardag igen? ;)   så sött<3

som jag sa innan idag skulle jag ju baka :D  gissa om den blev god! 

Asså alla ni som nån gg kollat på ''lejla bakar i frankrike''  vet hur mummsigt allt ser ut, man lxm sitter i soffan och dregglar ;O?   ah nu fattar ni!

i alla fall,  hon kan slänga sig i VÄGGEN!

EWE bakar :D  fattar ni hur sjukt god min morotskaka blev eller ;O   helt amazzziiiiinnnggggg :D hahah helt stolt!

t.om min pappa som AVSKYR kakaor och allt annat sött älskade den :d....eller okej...älskade...han sa

''- nja...jo den, den var god''  hahah men ändå ;) ?

nu har jag i alla fall smakat en liten bit och jag kan ju säga att det frästar att äta upp hela själv :D hahah,
men så snål är jag väll nt? ;) även om jag råkar vara småläning?

nej, jag ska låta ALLA smaka min kaka :D....elelr i alla fall så länge den räcker xd haha



men i alla fall, nu ska jag bara lägga upp lite bilder så ni kan dräggla över min mumms mumms kaka, sen blir de skum bad och skrubb,   kanske spela lite sims med, för JA jag är beroende av de spelet (;  trotts att det är min 10 åriga systers spel (A)








xoxo the one and only Bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0