*riiing* - heeej jag bara ÄLSKAR din blog tyip hihihih, seriöst`^^?



heeej igen :D   jag vet att det var ett tag sen jag bloggade, men har haft fullt upp, :/   förlåt<3

men nu e ja tbx :D  så se upp bitches ;) hahah eller?

nej men helt seriöst, jag har försökt göra videoinlägg på ''videofyme'' men de vill bara inte funka -.-  DAMP!!!


föresten har jag berättat  om alla rolllliigggaa''  anonyma telefonsamtal jag får? (;  hahah inte? 
Okej då gör jag de nu!


hahaha  eftersom jag e ganska säker på att vem de nu än är/ vilka som ringer, faktiskt läser min blogg så tänkte jag rikta det mot dessa, ( så alla ni andra, ta inte åt er)

Det är säkert super kul att ringa mig o ''tro'' att ni gör mig iritterad eller ''ledsen'' men ärligt talat? hur patetiska får man va xd hahah,  senaste gg jag busringde gick jag väll typ i 5an?

Vet ni en sak? bara för att ni har så förbanant tråkigt på fritiden så betyder nt det att jag har de, jag har ett privatliv, och i mitt privatliv ingår absolut INTE ni, så var snälla och håll er utanför de? okej? (; hahah 

men o andra sidan, vill ni sitta o ringa mig o lägga pengar på de, så fine ;)  hahah mig kostar det inget? 



men nu till det som faktiskt gör mig sur,   att det är respektlöst, men hallå? jag vet att det är folk som vet vem jag är 'privat'  eftersom mitt nummer inte direkt står skrivet med kilometer stora bostäver på bloggen (;

om inte ni är såna sjuka människor som stalkar o kollar typ hitta.se O.o(?


aja men som sagt ring så mk ni vill, mig skadar det inte, mer än att ni snor typ 2 minuter av mitt liv, 2 minuter som ni gärna kan slössa pengar på (;   så fortsätt (Y)
bättre att lägga pengar på mig än på er ? ;)


xoxo The biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0