humör: ''överlycklig'..

shhiitt vilken morgon jag ahr haft -.-   är förkyld så hade verkligen ingen lust att gå upp men tyvärr måste man ju...hade 1 stor bag, en hand väska+ 1 data väska med 2 datorer i och skolväska...+ att det självklart ÖSREGNADE! så nu sitter jag i fönstret i skolan på svenska lektionen dyngsur och förbannad >.<

felicia tappade sina nycklar på vag till skolan emd så hon fick åka tbx för att hämta dom dock var dom överkörda så..aa GRATTIS, det är inte bara mig gud straffar idag...

men OMGH  vem bryr sig, de e fredag idag så jag ska snart få komma bort från kalla äckliga växjö o hem till min underbra famillj o vänner<3 ÄLSKAR ER!

jag har funderat på om jag ska börja med typ

''Dagens sminkning''
'' dagens outfit''
''dagens citat''
eller liknande....ni kan ju ge mig förslag (; haha


aja nu ska jag sitta o glo lite på fb sen nanna en stund i mitt lilla fönster, puss på er.


xoxo En inte alls så glad ewelina...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0