I'm ALIVE!!! :O

Godmorgon!  asså jag e sjukt stolt över mig själv, fast den där stoltheten e blandad med en massa ilska >.<

Eftersom jag kuggade på mitt matteprov fick jag ju komma till skolan kl 8 idag >.<   smart att jag vaknade halv 7...missade min buss O.O men som tur var kom de en annan, fick ta 6an istället för 2an (ni fatatr säkert massor av de där..hehe)


aja i alla fall, jag e fett stolt för matten gick KANON men sjukt arg för att jag inte lagt ner tid på de förut nu när jag inser hur enkelt de faktiskt är -.-............aja de får bli o plugga bara.

Torsdag imon! = prov = FAAAN....dags o plugga lite...hehe elelr mk?


aja torsdag betyder ju också att det är sista hela veckodagen :D sen e de fredag! o på söndag e de 3e advent :O sjukt jul snart ju :D haha tiden bara rinner iväg :D

aja nu ska jag fortsätta plugga >.< puss hej<3


xoxo The biatch






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0