JAG BLIR SÅ TRÖTT!

jaha då e de äntligen december, WOHO julen o nyår 2 av de bästa händelserna under året, eller? ^^

Tyvärr så får jag gå runt i jävlar äckliga skit FAKE uggs! som e svin kalla och blir skit blöta! eftersom mina äkta uggs som jag fullkomligt ÄLSKAR gick sönder och e på lagning >.< R.I.P<3

vet ni en sak jag hatar? nej nt 1 sak tusen saker jag hatar just nu?!



1, slask!
2, vänta på bussen varända morgon!
3, börja kl 8 varje onsdag istället för kl 12!!!!!!!!!!!!!
4, att jag suger på matte och KUGGAR och uppenbarligen behöver ''stödmatte'' (förkorttning på matte för störda'')
-.-  VA FAN SKA JAG DÅ HA MINIRÄKNARE TILL?! piss ämne!!!

5,att jag har typ 10000000000000 prov o uppsattser som ska bli klara!!

6, att de nt finns några lägenheter med rimliga priser lediga i växjö -.-

7, ATT FOLK NT FATTAR NÄR JAG INTE ÄR PÅ HUMÖR!

8, RÖKSUGEN!! O.O

9, att alltid gå runt o frysa ända in i benen!!!!!!!!!!

10, hittar inga kläder till jul/nyår -.-

11, att jag stör mig på så sjukt mk saker just nu .................och att PAINT förminskar mina bilder så dom INTE syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0