från måndag till söndag morgon..






Jag tackar min familj förallt jag har i livet<3




Bara materiella ting...fan villken..mening med livet..somliga får...somliga tar...somliga har ingenting kvar..

Livet e ett fucking rullband, jag har hoppat av,...först nu ser jag...ni bara går runt! ja ser ner på er! det fins ingen styrka i att vara som alla andra ocgh följa samma fucking spår hella livet! relaterar det till ett rullband...antingen går ni upp eller neer!

Jag kanske ser allt negativt, men vad säger att ni inte gör det med?! ni går runt och lotsas vara något som inte finns, tro mig...det syns...er identitet lyser igenom..


Varje gång du tar dig ur...ska du möta samhället...ska du leva som en vanlig människa..

Från Måndag till söndag mårgon...finns det inte något jag verkligen saknar....

Kände mig störst bäst och vackrast, men sanningen är, led mest..

Mitt gammla liv, lämmnade jag för länge sen..

Varje gång du tar dig ut...

Ingenting är försent..


E.B
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0