Hiss och diss by elin


- SOLSIDAN Roligaste serien ever ;) Missa inte idag kl 08:00. 

- SÖNDAGAR Verkar som om alla dissar söndagar och har skolångest. Inte jag, tycker söndagar är fett lugna och mysiga.


- WB OSMART Känns helt sjukt, men ja det finns folk som verkar vara wb osmarta och konstiga :S Okej om man är det på riktigt.. Men sluta låtsas, inte ens charmigt.  

- VAMPYRERNA I TWILIGHT FILMERNA Stör mig på att de perfekta beskrivningarna i böckerna om hur vampyrerna ser ut, inte stämmer med filmerna. Kan fatta att det inte riktigt går att göra likadant. Men hallåååå, kolla Jaspers fula frisyr, en snyggare frisyr är väl inte så svårt?


Sexig....?

- LIKE A BARBIE? Stör mig på att folk tycker Kissie ser ut som en Barbie.. Det gör hon inte, enligt mig är inte Barbie så överdriven som alla säger, så himla stora bröst, läppar osv har hon inte. Vilket Kissie faktiskt har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0