Jobb....stress....tåg...halmstad O.x

shiiitt känns som om det var 3 år sen jag senast bloggade (A förlåt <3
men har haft fullt upp...
Nu sitter jag i alla fall fullt påklädd och almänt skabb o vääntar på att mamma ska bli klar så ja kmr iväg till joibbet ngn gång...
ja....ni läste rätt...jobb...jag...jag jobba... O.O
trodde nt heller att det någonsin skulle hända..men uppenbarligen.

Aja, btw så ska min mamma börja blogga, hon tycker det är ett ''lätt'' sätt att tjäna pengar på, hahah LYCKA TILL mamma ;) (vet att du läser det här )

MMen any whay....jobb nu ja...sn ska man hem stressa duscha raka benen sminka sig klä på sig och stressa iväg te halmstad med fille vid halv 4 O.O   

gud...chansen att jag hinner är typ lika med....0.001....

puss hej <3
E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0