UPPDATERING NU EBBA :D

Jag vill bara klargöra lite saker hr på bloggen, dels att det inte är 100% seriöst allt som sägs och skrivs på bloggen, mycket är, men inte allt OKEJ?!

tjänar vi pengar på bloggen? Alltså vi har systemet som räknar antal klick det är typ 0.50kr/klick vilket alltså inte är ett SKIT inprincip.  
Man får aoutomatiskt ett konto som hela tiden ''sparar'' pengar.   Det väljer du själv om du vill ha på din blogg, JA vi  har det, MEN vi har inte aktiverat det kontot, så ja vi tjänar på den, men nej vi tjänar ju inga pengar med värde?  Det är ju inte så att vi får ut en ''månadslön'' på 200 kr.  

Där har ni svar på de :D <3



Men a.w,   idag kom jag på en skit jobbig sak :'o  

TOALETERNA PÅ SKOLAN!   de är cepe  lampor på toalettteerrnnnaaa :O  kolla jag gick in på toan för o fixa till mitt hår ( onödigt eftersom det ändå aldrig är fixat) Men ändå,  sen fick ja sms så ja satte mig på toa locket för o svara, då släcks lamp JÄVELN! för faaannn!

Såna skit lampor som släks om man nt rör sig :S  va fan?!   brukar ni röra er om ni nu är på toa O.x   lxm va fan e de för sjuk uppfinning?   -.-   



Och jag VET att jag suger dase på att uppdatera :/  men som sagt...varit ''lite upptagen'' >.<

LOVADE därimot ebba att jag skulle göra ett inlägg snart (a)   fick bli ett skriftligt idag då jag verkligen inte orkar sitta o prata (A) hahaha....kul...ne -.o...

O så somnade jag på No,n :(   ja försökte hålla det lite diskret men uppenbarligen (tack ebba xD )   så var jag inte så diskret :'o <3

Nu ska jag läsa ´lite sen se vad ja hittar på, ha de underbart ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0