Lite Öppna Frågor Och Svar ='3 <3 E.B


Jag ska vara ärlig....jag hatar störiga o dryga människor som tror att dom är så förbannnnaaatttt bättre än alla andra!
Dom som tror att dom ''sätter tränder'' genom att kompiera stilerna i tidningen, men HALLÅ!  KOPIERA! inte sätta tränd era dumma fan -.-...

Envis- Jag är riktigt jävlar envis...antingen är det som jag säger eller så är det skit samma...

Vill bli hörd - Jag kan inte disskuteera saker om inte det blir som jag vill, jag hettsar upp mig o sen spelar det ingen roll vad man säger....säger jag att himlen är grön då är den ta mig fan grön!

Tid- Kan inte passa tider....jag försöker men lyckas fan ta mig aldrig :( ....men nu jävlar ska jag skärpa mig :D

Bitchig- Vill jag så är jag en riktig jävlar bitch bara det att jag tycker att de är onödigt att slösa energi på onödiga männsikor... ^^,



Jag är socialt kompitent  :D! - jag har lätt att prata med människor om nästan allt, inget är för tråkigt för att prata om, har man bara någon som lyssnar och är aktiv i samtalet kan t.om en banan vara hetaste samtals ämnet ;)

Jag är kreativ! -  jag gillar att skapa och forma med mina tankar och händer :D

mer komem rja säkert på senare x'D <3



Mycket...jag ångrar många saker och det är inte nödvändigt att nämna allt här..men en sak som nyligen hänt som jag ångrar är att jag sviker min mamma gång på gång...men som sagt de spelar ingen roll att man ångrar saker, det är bara att blicka framåt och göra ngt bra utav det <3




Zebra flickan
Bakom stängda dörrar
Flickan från ovan.
Så som jag vill vara...
Aa det finns många xD<3



Titanic...:'(




Min underbara och fantastiska mamma....finns ingen som hon, och jag vet att alla säger så om sin mamma, men min är speciell,  jag älskar min mamma mer än livet, men det finns INGEN som gör mig så galen som hin! men jag är EVIGT TACKSAM för att min mamma är min!  hon är min förebild, inspiration, stolthet, trygghet, kärlek! 

Och självklart min pappa med<3 han är världens snällaste och raraste pappa :D  knäppare finns inte men inte underbarare heller!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0