apor? xD....wtf..



hahahha....ja paint e kul (A)

Nej men allvarligt, känner att jag bara skriver onödiga saker...men jag ahr ärligt talat inge att ''blogga'' om just nu :'o   mitt liv står lxm helt stilla just nu...vet varken om de e bra eller dåligt, spännande elelr tråkigt, ..

men jaa...idag kom min lille kusin :D  hihi tyvärr så e han runt 20 cm längre än mig just nu xD  och man kan ju inte precis kalla han ett litet ''barn'' längre :C ....*buhu..*
men han e fortfarande min lill skit :D hihi...

BTW...idag sa min syster helt spontant - ewe...ja ska flytta till USA när ja blir stor :D
(jag) - varför? =)
(fillan)- för i usa får man adoptera apor som bebisar mä kläder o skor :'o
(jag) - ....*tystnad*   O.O....jaha..

HAHAH xD  va fan får en 9 åring de ifrån? xD
fast o andra sidan vill hon förstora sina ''bröst'' med :'S hon har inga än o vi får la hoppas att hennes åsikter ändras xD

jajaj puss på er nu sötnosar, nu ska jag sova tror jag :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0