GOD MORGON FUCKERS! ;)..

'' försök håll huvudet högt när det är tufft för att inte gå under ''

jaha...godmorgon xD ( 13:47 )
 jag vet inte riktigt vad
men idag är något anorlunda :'o käns i hela fucking kroppen :'o

började med att pappa väckte mig o sa att HAN skulle laga MAT :O  han?!...
o han vill inte berätta vad...nehe...?
o så fick ja sms från min älskade lilla mamma, hon ville visa bilder från cheries nya hem, :'o
okej?...tack :'o

aa just de jag lovade berätta vad som hände igår på bup. :P
inte så mk faktiskt, ska dit 08:00 på torsdag igen, sen ska ja gå dit varje vecka...
o så tog vi upp de här med stöd-familj...se hur de blir med de där :P
och så ska vi prova tabletterna...:P

annars inte så mk, vi ''bollade'' x*D hahah....

nej men alvarligt, jag har alltid tygt att man är en svagare människa om man tar hjälp av kuratorer/psykologer m.m  men jag insåg en sak igår...

det krävs jävligt mk för att öppna sig för en människa man inte känner! och lxm låta dom komma en under skinnet, se ens aldra hemligaste hemligheter..

aa de krävs fan en hel del! så låt ALDRIG någon kalla dig svag för att du tar till hjälp! för den som e svag är den som tror att man klarar sig själv!



God morgon... hahha... >.<

Snart ska ni få se hur mitt hår ser ut just nu x'D <3

E.B pöss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0