hahaha dagens skratt :D tack!

F U C K you :)   

HAHAHAHAH PATETISK! 
fy fan vad jag e trött på det här hahah, bete dig inte som om du är 5!  Det är så jävlar ytligt!
Jag kanske inte är omtyckt men det skiter jag FULL STÄNDIGT I !
Ni ska få se hur jag verkligen är, jag tänker inte hålla tillbaka mer, nu får det fan vara nog hahah xD

Jag skrattar åt det här hahaha xD 

Och det fins säkert någon/några som kommer ta åt sig utav det här, det skiter jag i, men var inte så säker på att jag pekar ut just en person :P

Det kanske handlar om människor i allmänhet? ;)


Förra året var ett rent helvete, och jag har haft så mycket ilska inom mig! och inte vetat vart jag skulle rikta den! men nu vet jag, jag tänker inte håla käften och inte låta min röst bli hörd..

Det som händer det händer ;)






E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0