Här är stora drömmar inte verklighet.....



Något jag verkligen är trött på är människor som satsar lågt. Om man verkligen vill ha ett tryggt vanligt liv, med kontorsjobb och familj, så är det okej, då ska man såklart uppfylla de drömmarna.
Men sen finns det folk som vill satsa högre, t ex flytta till L.A och bli känd, men inte vågar, eller snarare tror att det är helt omöjligt.

Om man växer upp i en liten svensk stad, som en helt vanlig människa, varför skulle man inte kunna bli världskänd då? 
Vad tror ni kändisar/andra mäktiga personer kommer från? Rymden eller?

Jag accepterar allas drömmar, men jag vill inte växa upp och bli en vanlig svensson med ett bra jobb. Jag tar hellre skolan lite oseriöst och tar risker, för jag vill följa mina drömmar.

Om man satsar högre ses man typ bara som patetisk och orealistisk.  
Vilket är synd. Det är de människorna som faktiskt tror på sig själva och inte nöjer sig med något man egentligen inte är nöjd med, som har självförtroende och kommer lyckas.

JAG HAR VÄLDIGT STORA DRÖMMAR. OM JAG BERÄTTADE SKULLE DE FLESTA BARA SKRATTA. MEN JAG TROR FAKTISKT JAG KOMMER SKRIVA OM DET I BLOGGEN NÅGON GÅNG :) ♥
...för jag vet att jag kommer lyckas!

/E.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0