Humör : SKIT DÅLIGT! / ???????????????






G E O G R A F I ? O.O...


jah uppriktigt sagt H A T A R Geografi! fy fan vad tråkigt det är! 
okej...jag erkänner jag e skit dålig på de....ja trodde tx.e  att oslo låg i sverige, eller jag trodde inte det, men jag råkade skriva de på ett prov 1 gg -.-

Men i alla fall,
Läxa...nej då! ingen alls vi ska bara lära oss hela Afrika :)  LÄTT tänkte ju jag

-.-... neh för uppenbarligen är Afrika inget land med 1 huvudstad...utan det visade sig vara en världsdel O.O WTF?!!!

Sen när ;'O

Aja...så nu ska man lära sig 40 länder -.-   och 40 städer -.- fy fan...

Lycka till?..

Btw ner på stan o träffa min älskade lilla alina :D hahah,
jag kanske inte känner till Afrika,
men värnamo
det känner jag fan till!




E.B <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0