Kanin :') <3




Jag har verkligen haft världens tråkigaste dag idag. Jag och mamma bråkade redan innan jag stigit upp ur sängen, bokstavligt talat. Så det blev glass och cola till frukost och ännu mer cola till middag -.-
Försökte ringa pappa, för mamma ville inte ha mig här just då, men såklart svarade han inte, gud vad förvånad jag blev...

Dessutom har jag sett massa folk som skrivit typ "Lev livet som om det voreden sista dagen"
Får typ panik, speciellt när det är deppdagar. Och btw så är det verkligen ett felaktigt motto, de flesta lever inte livet som om det vore ens sista dag varje dag. Då skulle det knappast fungera att gå till skolan osv, för vilken människa prioterar skolan om det är ens sista dag? XD

Nu ska jag fortsätta deppa och äta glass. :)

/E.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0