Kossor..:'3

Jo jag såg att elin skrivit lite om sig själv, min tur då? :D ;)

hahah, själv är jag nog den minst normala i min familj :)

Min pappa går oftast runt o pratar med sig själv, sjunger eller dansar...

Min mamma är hysterisk och har oftast agresiva utbrott eller över glada stunder då hon kan flyga på en o nypa eller kittla än..hmm...normal?

Ja o min lilla syster...jo...vad ska man säga...världens STÖRSTA diva...
9år och rädd för att bli fet O.o..
jag funderar på om hon inte har ngt fel ändå...
hon e lite...tja..knasig :S

Och så klart jag, jag är väl inte specielt konstig egentligen...mer än att jag alltid går runt o sjunger hemma..och retar o skriker på mamma ^^,   haha...
Ja så spennderar jag ju ex antal timmar på bup i veckan med
 hahah....undrar varför ;)

Jag funderar faktiskt på om jag e adopterad O.O...

Någon som saknar en almänt skum unge? O.o  
tror jag e jag :'o ( skriver man så.. :'3)

i skolan är jag la inte den mest högljuda...
men va fan? de gör ju alla andra så bra, så varför ska jag?
därimot är  jag inte den som håller tyst xD 
och har jag en åsikt säger jag den :P....

De flesta människorna är som luft för mig,
jag märker inte er,
ser er inte,
hör er inte,
och bryr mig inte ett skit om er...
varför ska jag när ni inte  gör de om mig lxm? :)

Men i min klass finns det därimot många skummisar :D men alla e dom underbaara xD...på sina sett heheh..

Fast ärligt talat..ibland vill jag döda er..<3

Hmm...vad mer,,
jo, jag e en sån där person som kan lyssna på samma låt 100000000000000000000 ggr,
äta samma sak varje dag,
 kolla på samma program 5 ggr,
och läsa samma bok 5000 ggr...

Och  så e jag ju kusin med elin hhahah :D

- När vi var 5 började våra mammor (som e systrar) slåss på stan och lät inte oss träffas på 4 år...bara för jag sa att elin hade fula skor -.-... de säger ju lxm allt x'D

- När elin bodde på landet hade dom en jävlar massa kor ( jag e liv RÄDD för kor )  och elin skulle ALLTID tvinga in mig i ko-hagen OFC! 
Men det fanns ett säkert ställe där inne en stor sten,
men problemet var att jag hade så korta ben och var så tjock att ja lxm nt kom upp på den där jävlar stenen....
jo vad tror ni hände när korna kom? >.O  


- när vi var små skulle vi rida, och våra pappor skulle sadla, ( se till att sadeln satt fast på häst jäveln )  och sen red vi iväg, men plötsligt kom det en bil och hästarna började springa...vad gör våra pappor...jo släpper dom med oss på O.O   då vred sig sadlarna så vi hängde under häst jävlarna! som var typ 50cm höga O.o  
tror ni våra huven släpade lite i marken elle?..
våra pappos ursäkt var
-- De e ni som inte kan rida...



Aja ni förstår att vi gjort en jävlar massa dumt som barn ^^, hahah


Men nog om de, nu ska jag ta mitt lilla piller så att ja deckar snart xD sen ska man te BUP imorgon vid 08.00 >.<  fail..
aja ha de bra nu puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0