Monday

Idag var det studiedag, yey. Tog tillfället i akt och shoppade, blev en hel del :) Visar det i mon tror jag, för ska byta några saker som inte satt så bra. Allt borde sitta bra på mig för jag har så snygg kropp. Eller ahh, skojjar ;D

Har även läst en del på internet, har ju eventuellt adhd, men börjar faktiskt tro att jag har aspberger också. Hmm, mamma höll med och tror att jag har atustiska drag. Ajja vi får väl se, lite problem har jag iafl ;D Och jag skäms inte över det, sure det är jobbigt ibland, men är jävligt glad över att vara annorlunda. Annars skulle jag vara som alla vanliga människor. Orka >.<

Köpte lite tuggomi också. Nice, kamel kulor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0