patetisk oberoende svensson...nattbloggning..



Jag är en sån där patetisk människa som alltid klagar på mitt utseende, trotts att jag vet att jag inte alls är ful? jag är en sån misslyckad människa som hittar tröst och skratt i andra människor..
jag är en sån olycklig människa som går runt med ett fejkat leende..
jag är en sån onödig människa som bara finns...jag försöker inte hjälpa andra så speciellt mk...jag bryr mig inte om afrikas svält..eller döds sjuka människor, jag sjänker inga pengar till bris eller utsatta områden om jag inte själv tjänar på det..jag tänker inte på svältande barn när jag slänger mat, jag tänker inte på hemmlösa när jag klagar på att mina kläder är fula, eller att vattnet är för kallt, jag tänker inte på de fattiga när jag lägger hundratals kronor på smink varje månad.....

jag är en svensk..en typisk bekväm oberoende svensk
.
men jag har mage att klaga på att skol maten är äcklig! att vädret är urselt! att jag inte har mer än 3 par jeans
att jag bara får 750 i månaden..

jag skäms när jag tänker på hur bekväm jag är...och det som skrämmer mig mest...det är att marioteten av oss som lever i norden...är precis som jag.

det kanske är dags att göra en förändring ?
inte börja ge pengar eller sluta köpa smink, men att sluta vara så förbannat bekväm! att man har mage att klaga på allt...
man kanske borde försöka börja se allt på så bra sätt som möjligt.


E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0